maandag 21 juli 2014

Fotomodel


Ik ben helemaal trots op mezelf hahahaha
Nog nooit iets gehaakt, maar toch goed gelukt, al zeg ik het zelf.
Het patroontje komt uit een boek dat ik heb besteld bij Marianne Heijnis.
Ze beschrijft de patroontjes zo geweldig, dat ik zelfs kan haken.
(en dat wil wat zeggen hoor)

Ze heeft verschillende boekjes en allemaal even mooi. De patroontjes zijn voor baby born, maar ze passen de beer ook.



en natuurlijk een bijpassend broekje met een gaatje voor haar staartje.


6 opmerkingen:

  1. Knap gedaan hoor, Petra. En een heel vrolijk kleurtje.
    Mijn schoonzussen en nichtje komen wel eens freubelen hier, maar mijn nichtje is meer van de haak en die wilde wel eens een haakavond doen, nou aan mij niet besteed hoor, zit veel te gespannen en heb verschillende steken geoefend die avond, maar vond het echt twee keer niets. Geef mij maar gewoon papier en een schaar, haha.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Sjanie en hoe ik ooit deze wol kon kopen, weet ik nog niet. Hij lijkt wel lichtgevend en doet pijn aan je ogen hahahaha

      Verwijderen
  2. Wat mooi! Zeker dat je nog niet eerder had gehaakt?? Mij zou het zelfs met een kleuterboek nog niet lukken denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat een lieffie staat haar goed hoor. Wanneer kom je met de nieuwe collectie? Hihihi

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...