vrijdag 7 februari 2014

Veel geluk


Ditmaal heb ik het hart op verschillende manieren gebruikt.
Voorkant. 
Leg de mal op de voorkant van een dubbele kaart 13.5 x 13.5cm en teken met potlood de binnenzijde van het hart. Snij dit uit zodat je een inkijk krijgt.
Stans het hart en laat de mal erop  liggen. Het middengedeelte met een potlood aangegeven en uitsnijden. Bewaar dit hart goed, je hebt het nog nodig.
Lint erdoor halen en foampads op de achterzijde.
Bevestig het hart op de opening.
Versier de kaart verder naar eigen inzicht.



Ik heb het hart nogmaals gestanst en er niets verder mee gedaan dan alleen foampads aan de achterzijde.
Op het uitgesneden hart heb ik de stempel van het bruidspaar gestempeld.
Plaats dit in het midden van het hart en plaats het geheel zo op de kaart dat, wanneer je de kaart sluit, het bruidspaar te zien is.



                                      

Zo is de kaart wanneer hij een klein stukje openstaat.
Vinden jullie de hartstans net zo mooi als ik?
Ik ben benieuwd......

Succes

5 opmerkingen:

  1. Het is een geweldige kaart, ik vind hem super geworden,
    en die mal is zeker leuk, ik heb hem gisteren al gehaald,
    maar nog niet gebruikt...

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie feestelijke kaart, prachtig met die stempels erbij.
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dit is wel een heel mooie kaart geworden! Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Какая красивая открытка, обожаю такие.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is weer een prachtig kaartje met dit mooie hart groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...