zondag 3 februari 2013

Pan pastels


Het is al weer even geleden dat ik iets van me heb laten horen. 
Ik heb een beetje in de lappenmand gezeten, maar het gaat wel weer. 
Zaterdag ben ik op een workshop geweest bij de Scrapheap in Sprang Capelle.
Ik had al veel gehoord over pan pastels. maar om zoiets aan te schaffen en niet van te voren weten of je het wel leuk vind, doe je niet. 
Ik heb dan ook uitgebreid voorlichting gekregen van Nellie van Leeuwen.
Het was de moeite waard en jullie raden het natuurlijk al; weer een nieuwe hobby erbij.
Het is inderdaad ontzettend leuk om te doen.
Op het eind van de maand ben ik jarig, dus wat ik zal vragen is geen verrassing. 
Pan pastels
Om een mooi resultaat te krijgen, moet ik nog wel wat oefenen hoor, maar ik hou jullie op de hoogte.
Hier een landschapje. 
Toch wel gelukt vinden jullie niet?

7 opmerkingen:

  1. Dat heb je prachtig gemaakt Petra
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er prima uit, ik denk zo maar dat we nog heel wat moois in deze techniek van je gaan zien :-)
    Fijn dat je weer opgeknapt bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zulke kaarten vind ik altijd de mooiste. Wat heb je dat schitterend gedaan! Ik heb nog nooit met pan pastels gewerkt en inderdaad... Ik schaf ze niet zomaar aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend mooi Petra,lijkt mij ook wel wat!!!,jij bent ook van alle markten thuis
    Wat wil je aan deze kaart nog verbeteren??
    Echt een plaatje van een landschap.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Petra zo mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel mooi uit, je zou niet zeggen dat dit je eerste werkje met pan pastels is.

    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...