maandag 25 juli 2016

pearl paint


Na veel vragen even wat meer info.
Het is een verf en geen parelmaker.
Het onderste plaatje is ingekleurd met copics
Het bovenste is met pearl paint over de copics gedaan.
Je krijgt nu een mooie parelmoer glans over je werk

Helaas is het op de foto minder goed te zien.


Het haar, bolero en kaarsenstandaard heb ik met de paint ingekleurd, dus zonder ondergrond.



De verf kun je ook met elkaar mengen om andere kleurtjes te krijgen.
Het haar heb ik geel groen gemengd.
De verf is transparant dus je ziet altijd de ondergrond 


1 opmerking:

  1. als je de foto vergroot zie je mooie glittertjes! Zag ze staan vandaag bij ons de flesjes, maar had geen idee wat het was... Dan maar nog eens teruggaan hé, geen straf natuurlijk, en dan vind ik er misschien ook de papierblokken.
    Wat ik ook 'vond': leuke nieuwe malletjes, nog niet gezien op je blog, of gemist tijdens mijn vakantie?
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...