dinsdag 31 december 2013

Een gezond en creatief 2014


Nogmaals een Sara.

Ik wil gelijk van de gelegenheid gebruik maken om jullie allemaal een geweldig uiteinde en een gezond en creatief 2014 toe te wensen.
Ook wil ik jullie bedanken voor al jullie reacties op mijn werk.
Ik lees ze altijd met veel plezier.
Het is een jaar geweest van afscheid nemen en een andere weg in te slaan.
Het is niet altijd een vrije keus maar je gezondheid gaat voor.
Daarom ben ik ook zo blij geweest met jullie lieve berichtjes. 
Nogmaals dank jullie wel.
Toch kijk ik weer uit naar wat 2014 ons zal brengen.
Een dikke kus voor jullie

4 opmerkingen:

  1. Hoi Petra,
    Je sluit het jaar af met een mooie kaart!!!
    Wens ook jou een Voorspoedig, gezond en creatief 2014!!!
    Bedankt voor al het moois je hier liet zien!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra, Fijne jaarwisseling en wij wensen jou ook alle goeds toe voor 2014 gr renate en wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje weer!
    Fijne jaarwisseling en een heel positief 2014 toegewenst.
    Ik wil je graag bedanken voor het showen van je mooie creaties tot nu toe (hopelijk volgt er nog veel meer), ik geniet er altijd van en doe ideeën op waar ik zelf nooit op zou komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel goed en gezond en gelukkig 2014

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...