zondag 21 april 2013

Eindelijk een kaartje


Hé, hé. eindelijk komt er dan iets uit mijn handen. 
Mijn gezondheid laat te wensen over en het lijkt dat mijn inspiratie helemaal op is.
Je zou het niet zeggen, maar er zit toch behoorlijk wat werk aan deze kaart.
De achtergrond is met een embossinginkt en een tekststempel gedaan en daarna transparante embossingpoeder gebruikt.
De raderen zijn met een masker en stempelinkt gedaan.
Onderaan de kaart zit washi tape. 
Achter de old timer zit een label waarop ook de tekst is gestempeld.
Het is een echte mannenkaart toch?

10 opmerkingen:

  1. Hoi Petra, vervelend dat het met je gezondheid niet zo goed gaat. Je mannenkaart is prachtig geworden.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi petra,

    tjee,wat naar dat het niet goed met je gaat :-(.ik wns je dan ook veel sterkte en van Harte beterschap!!!
    Leuk dat je toch een super kaartje plaatst in deze moeilijke omstandigheden,het is een bjoetie!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mannenkaart!
    Veel beterschap, hopelijk voel je je snel weer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een geweldige mannenkaart! Ik vind hem superleuk. En beterschap! Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of het een mannenkaart is prachtig gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart zeg, heel erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige mannenkaart! Het stelt je misschien gerust: op een heleboel blogs en ook mensen om mijn heen, hebben geen inspiratie, geen zin om iets te doen, zijn moe en vallen voor de buis in slaap. Misschien is het gewoon voorjaarsmoeheid?

    Sterkte.
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een enig kaart geworden. Echt voor een man.
    Je bent het dus nog niet verleerd.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje, Petra.
    Vervelend dat je tobt met je gezondheid.
    Beterschap!

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...