donderdag 27 oktober 2011

Abraham en KreaDoe

Ditmaal heb ik eens een knipvel gebruikt. Ook dat is nog steeds leuk ook al ben ik stempelverslaafd.
Het is een easelkaart geworden en ik vind hem best leuk. Mag je dat wel zeggen van iets wat je zelf hebt gemaakt?

Ik wil jullie gelijk op de hoogte houden van de kreadoe.
Deze keer zal ik bij Hobbyoutlet zitten en wel alle dagen......
Mochten jullie vragen hebben of zomaar even komen, jullie zijn van harte welkom.
Breng gelijk een eigen gemaakte kaart mee en schrijf in de binnenkant je naam en email. Voor de mooiste kaart is een verassing. Wat zeg ik nog niet, maar het zal de moeite waard zijn.

Ik heb iets super leuk om te demonstreren en we hebben diverse acties.
Nieuwsgierig geworden, kom dan langs in hal 08 C030.
Ik hoop jullie allemaal te zien.


5 opmerkingen:

  1. Hoi Petra
    wat een leuke kaart heb je weer gemaakt, leuk dat je op de krea doe te vinden bent.
    ik ga zondag dus ik kom vast en zeker even bij je langs.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel mooie kaart
    tot woensdag in utrecht!
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. О! Какая замечательная открытка! Как увидила её так сразу улыбнулась.Сплошной позитив!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...