donderdag 25 augustus 2011

Album maken

Afgelopen zaterdag heb ik met mijn collega Yvonne een workshop gevolgd bij Paper & Pictures. We hebben een geweldige dag gehad, die zeker voor herhaling vatbaar is.
Wat een mooie winkel is dat in Doorn. Helaas niet al te best voor je beurs. Alles op het gebied van scrappen en kaartmaken is er te vinden en het een is al mooier dan het ander. Wanneer jullie in de buurt wonen, ga eens kijken. De moeite waard hoor.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn werkstuk vinden en kijk uit naar jullie reactie






4 opmerkingen:

  1. Wat is dat een leuk album geworden. In vintage stijl, maar toch met hedendaagse foto's.. Een héél mooi geheel, waar je erg trots op kunt zijn!!! Jammer, dat Doorn zo ver van Limburg af ligt....

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Ik moet zo te zien nog veel leren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend petra wat je hebt gemaakt daar , hier kun je trots op zijn hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is wel heeeel mooi geworden Petra!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...