donderdag 20 januari 2011

Gefeliciteerd we hebben de 450 gehaald

Ik wil jullie allemaal bedanken, dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken. Ik lees jullie reacties altijd en ik vind het super leuk.
Omdat ik beloofd heb om een tussen candy te doen heb ik een willekeurig nummer getrokken.

De gelukkige is nr 17 Anneke V

Gefeliciteerd Anneke, je hebt een mooi hobbypakket gewonnen en ik weet zeker dat je er blij mee zult zijn. Geef je adres maar door en ik zorg dat het jouw kant op komt.

4 opmerkingen:

  1. Wowww helemaal super. Wat leuk dat ik de tussen trekking heb gewonnen!!! Heel erg bedankt
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Anneke!
    Ook gefeliciteerd met je volgers, Petra.
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. anneke gefeliciteerd meis
    petra dank je wel voor de tussen trekking meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...